poniedziałek, 17 czerwca 2013

Nowy blog?

Oficjalnie zdecydowałam się zawiesić mój pierwszy blog - real-dream.
Może uda mi się was jakoś udobruchać, ponieważ już od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem założenia kolejnego bloga. Ostatnio bardzo zaintrygowała mnie postać Klausa. Chciałabym wejść w jego położenie, zrozumieć go i na nowo wykreować w nowym opowiadaniu. Zapewne pojawi się w nim także Carolinę. Jednak opowiadanie rozpocznie się dużo wcześniej przed ich pierwszym poznanie. Cel pojawienia się Klausa w Mystic Falls pewnie też będzie zupełnie moim pomysłem.
Co o tym sądzicie ?

7 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej za! Uwielbiam postać Klausa i chętnie przeczytam opowiadanie o nim, a szczególnie w twoim wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę nie!! Ja żyje twoimi blogami. Nie zawieszaj ich. Czytałam ja już jakieś 3 razy i nie mogę uwierzyć w to że je zawieszasz. A jeśli nowy blog też ci się znudzi po jakimś czasie? Też go zawiesisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie ;) tego bloga nie zawieszam ;D
      Zawieszam real-dream, ponieważ próbowałam na siłę stworzyć drugą część tamtego opowiadania co mi niestety nie wyszło... Bardzo przepraszam

      Usuń
  3. uważam że to świetny pomysł i już nie mogę się doczekać ;)
    kocham Caroline i Klausa .
    Pozdrawiam i życzę went ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zawieszasz real-dream, ale opowiadanie o Klausie zawsze chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest genialny pomysł, ale mam nadzieję, że w to oznacza, że też pojawi się cała rodzina Pierwotnych!
    Trzymam kciuki i piszpisz.!

    Tymczasem zapraszam do siebie.
    [krwia-pisane]

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń